عکس بازیگران

عکس بازیگران

عکس بازیگران

عکس بازیگران

عکس های مهتاب شیروانی و بیوگرافی بازیگر سریال پدر

 

بیوگرافی مهتاب شیروانی

بیوگرافی مهتاب شیروانی

عکس مهتاب شیروانی بازیگر سریال پدر

 

مهتاب شیروانی یک بازیگر جوان آینده دار سینما و تلویزیون دهه هفتادی است که در سریال پدر با ایفای نقش عاطفه بسیار خوش درخشید و شهرتی در بین بینندگان پیدا کرد. مهتاب شیروانی فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات فارسی می باشد و مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه شهید بهشتی تهران اخذ کرده است. اما در رابطه با رشته دانشگاهی خود در حال حاضر شغلی ندارد.

سریال پدر که در تابستان ۹۷ از شبکه دو سیما پخش شد یکی از سریال های زیبا با نویسندگی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا به کارگردانی بهرنگ توفیقی می باشد.
ماجرای سریال پدر از این قرار بود که داستان سریال درباره یک دختری به نام لیلا است که در دانشگاه با یک پسر همکلاسی‌اش حامد تهرانی که سینا مهراد که نقش آن را بازی می کند آشنا میشود و درگیر یک ماجرای عشقی می شوند که داستان سریال را به وجود می آورد.

بیوگرافی مهتاب شیروانی

عکس شخصی مهتاب شیرانی

 

سوابق هنری مهتاب شیروانی

مهتاب شیروانی پیش از سریال پدر و حضور در تلویزیون در تئاتر هایی شرکت داشته است که در بین آنها میتوان  به نمایشنامه کلاه اهنی ها, نیازمندیها و حضور در جشنواره عروسکی مبارک و ترانه خورشید و ماه

آسمان آبی ربات ها ، صندوق بازی ، پسماند و پهلوان کچل ، کچل نمیماند و …. اشاره کرد.

بیوگرافی مهتاب شیروانی

عکس اینستاگرام مهتاب شیروانی بازیگر نقش عاطفه در سریال پدر

بیوگرافی مهتاب شیروانی

بیوگرافی و عکس خصوصی مهتاب شیروانی بازیگر زن سریال پدر

بیوگرافی مهتاب شیروانی

عکس خصوصی مهتاب شیروانی

مهتاب شیروانی بازیگر جدید و جوان کشورمان در کنار بازیگران شاخصی چون سیما تیرانداز و در تئاتر کار کرده و ایفای نقش نموده است.

بیوگرافی مهتاب شیروانی

عکس شخصی و خصوصی مهتاب شیروانی

 

همسر مهتاب شیروانی

هیچ اطلاعات دقیقی درباره ازدواج ایشان وجود ندارد اما اینگونه به نظر می رسد که ایشان هنور مجرد هستند و در صورت هرگونه خبر درباره ازدواج ایشان به اطلاع رسانده خواهد شد.

 

بیوگرافی کامل ریحانه پارسا


بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش

شروع فعالیت در سینما و تلویزیون

بازیگر جدید می گوید: از کودکی بلند پرواز بود و دوست داشتم بهترین موقعیت ها را داشته باشم.
بعد از پایان تحصیلاتم دنبال تئاتر رفتم تا حرفه ای یاد بگیرم و فعالیت کنم.
مدتی در تئاتر با بازیگران بزرگ و معروف کار کردم و اجرای نمایش انجام دادم.
اولین کار حرفه ای خود در سریال پدر انجام دادم و تا به اینجا توانایی و استعدادم دیده شده و نمره خوبی از عوامل گرفتم.

همچنین ببینید : بیوگرافی نزاکت عزیزوا و امید آهنگر و هانیه توسلی و آزاده زارعی و الهام چرخنده

 

 

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش

عکس اینستاگرام ریحانه پارسا

باید گفت در مدت کوتاهی در دهه نود بازیگران جوان زیادی پا به عرصه سینما گذاشتند که استعداد و توانایی زیادی در این حرفه دارند و توانستند مدفقیت های زیادی را کسب کرده و پله های ترقی را خیلی زود طی کنند و ره صد ساله را یک شبه طی کنند تا جایی که به مشهورترین و مطرح ترین هنرمند سینمایی ایران تبدیل شدند.

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش

نحوه پیوستن به سریال پدر

بازیگر نقش «لیلا» در سریال پدر عنوان کرد: بعد دیدن آگهی فراخوان برای تست بازیگری به موسسه مربوطه مراجعه کرده و از بین حدود ۲۵۰ نفر مراجعه کننده توسط آقای عنقا و توفیقی پذیرفته شد تا در این سریال بازی کند.
او گفت بیشتر مراجعه کنندگان ،کسانی بودند که در تاتر و یا بعضی فیلم و تله فیلم ها بازی کرده بودند.

عکس ریحانه پارسا و سعید سهیلی

بیوگرافی ریحانه پارسا و همسرش

عکس ریحانه پارسا بازیگر نقش «لیلا» در سریال پدر

او گفت نقش لیلا برایم خیلی جذاب است و دوست دارم بازی چالشی در فضای حرفه ای بازی کنم.
این بازیگر گفت : لیلا دختر امروزی است که به خاطر برخی اتفاقاتی که در دانشگاه می‌افتد با پسری به نام حامد تهرانی آشنا می‌شود و کل سریال جریان رابطه این دو نفر است. نقش حامد را سینا مهراد بازی می‌کند که در ایام ماه رمضان ۹۷ پخش خواهد شد.
دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی لعیا زنگنه و مهدی سلطانی و بیژن امکانیان...می باشند.

عکس همسر ریحانه پارسا

ریحانه پارسا ازدواج نکرده و مجرد است.

ایشان صفحه ای در اینستاگرام ندارند و اگر پیوستند اطلاع رسانی خواهد شد.

سریال پدر یکی از سریال های ویژه ماه مبارک رمضان امسال می باشد که قرار است از شبکه دو سیما پخش شود . در این مطلب صحبت های ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر را درباره اولین تجربه بازیگریش را آورده ایم .

ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر

ریحانه پارسا بازیگر جوان سریال «پدر» که ماه رمضان از شبکه دو پخش خواهد شد، درباره نخستین تجربه بازیگری خود، قرار گرفتن مقابل برخی بازیگران پیشکسوت، افزایش تسلطش به نقش با گذشت زمان و سابقه خود سخن گفت.


مهدی سلطانی و ریحانه پارسا

 

ریحانه پارسا که نقش لیلا را در سریال «پدر» ایفا می کند، درباره نخستین تجربه بازیگری حرفه ای خود بیان کرد: به نسبت سکانس هایی که در ابتدای پروژه از بازی خودم می دیدم، حالا بازی ام خیلی فرق کرده است. یکی از دلایل این موضوع بیشتر شدن تجربه ام طی این مدت است. از سوی دیگر، درست از جایی که کارم مقابل اساتیدی چون آقای مهدی سلطانی و خانم لعیا زنگنه آغاز شد، به نوعی ورق برگشت و همه چیز عوض شد. این دو بزرگوار کمک زیادی به من کردند.


ریحانه پارسا بازیگر جوان سریال پدر

او با اشاره به نقش همبازی هایش در پیشرفت خود، ادامه داد: بخش‌های ابتدایی کار همه در دانشگاه می گذشت اما با خروج ما از این لوکیشن ها و ورود به فضای خانوادگی، به مرور نوعی پختگی را در بازی خودم احساس کردم که حتی در مقابل کاراکتر حامد با بازی سینا مهراد نیز خود را نشان می داد.

این بازیگر با بیان اینکه در زمان کلید خوردن سریال ۱۰ قسمت فیلمنامه کامل بوده، یادآور شد: به نظر می رسد با کلید خوردن پروژه و پیشرفت همزمان جزئیات فیلمنامه، نویسندا با توجه به شناختی که از من داشتند جزئیاتی به شخصیت لیلا اضافه کردند که از ریحانه برداشت شده بود و این موضوع هم به نزدیکی بیشترم به نقش کمک کرد.


ریحانه پارسا بازیگر مجموعه پدر

بیوگرافی ریحانه پارسا

 

همچنین بخوانید :  پاسخ صدرعاملی و محمدرضا فروتن به توییت جنجالی تهیه‌ کننده لاتاری!

پارسا درباره خودش نیز گفت: متولد اسفند ۷۷ هستم، شروع کارم از مدرسه سوره بود و دیپلم نمایش دارم. در مدت تحصیل هم در مدرسه فعال بودم و به بازی در تئاترها می پرداختیم که البته کارهایم اجرای عمومی و حرفه ای نداشت. وقتی برای این سریال تست دادم و قبول شدم فهمیدم پیش از من حدود ۲۵۰ نفر از کسانی که حتی برخی از آنها در کارهای کمتر دیده شده بازی کرده یا تئاتری بودند برای این نقش تست داده بودند.

 


ریحانه پارسا بازیگر سریال پدر

او در پایان گفت: نقش لیلا برایم جذابیت زیادی داشت. در سال‌هایی که مشغول تحصیل بودم، همیشه دوست داشتم با نقشی وارد فضای حرفه ای شوم که چالش داشته باشد تا بتوانم در آن جایی که می توانم خودم را نشان بدهم. لیلا هم یک دختر امروزی است که به خاطر برخی اتفاقاتی که در دانشگاه می افتد با پسری به نام حامد تهرانی آشنا می شود و کل سریال جریان رابطه این دو نفر است.

جزئیاتی از سریال پدر

 

این سریال جز سریالهای پر بازیگر میباشد و تاکنون بازیگرانی همچون : مهدی سلطانی ، لعیا زنگنه، مجید مشیری، مسعود فروتن، مژگان ترانه، ریحانه پارسا و سینا مهراد جلوی دوربین قرار گرفته اند.


سریال پدر

خلاصه داستان سریال پدر

در خلاصه داستان «پدر» آمده است: «حامد پسر جوانی است که طی یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند…»


فریبا متخصص و مهدی سلطانی در سریال پدر

عکس های دنیا حهانبخت و آدرس اینستاگرام وی

دنیا جهانبخت دختر عاشق پیشه اینستاگرام مدتی پیش عاشق ساسی مانکن شده بود که البته ساسی مانکن ابراز بی اطلاعی کرد، این بار دنیا جهانبخت که در خارج از کشور زندگی می کند عاشق اشکان اشتیاق بازیگر ایرانی شده است که با پاسخ منفی و سرد روبرو شده است.

 

دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق

عکس دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق

گویا اشکان اشتیاق به شدت ناراحت شده است و حتی از این عشق ترسیده است و  در صفحه اینستاگرام واکنش نشان داده است و به خدا پناه برده است.

دنیا جهانبخت که گویا قصد دارد با کارهای عجیب و غریب این چنینی خودش را بیشتر مطرح کند(!) به اشکان اشتیاق پیام عاشقانه فرستاده است.

 

دنیا جهانبخت

عکس دنیا جهانبخت مدل و مانکن ایرانی

اینطور که پیداست اشکان اشتیاق از موضوع عشق دنیا جهانبخت به ساسی مانکن مطلع بوده و از جنجال های پیش آمده توسط وی هراس داشته که اینگونه برخورد کرده است .

دنیا جهانبخت در پیامی عاشقانه به اشکان اشتیاق نوشته است

اشکان جان خیلی دوست دارم

کاراتو دنبال میکنم

موفق باشی عزیزم

اگر این ورا اومدی خوشحال میشم ببینمت .

دنیا جهانبخت

عشق دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق با انتشار عکس بالا نوشت :

خدا به خیر کنه!!!!! 


اما دنیا جهانبخت که از واکنش اشکان بسیار عصبانی شده است او را تهدید کرده که او را ممنوع الکار می کند.

دنیا جهانبخت در پیام دیگری به اشکان اشتیاق از انتشار پیام عاشقانه شکایت کرد و وی را مورد الطافش قرار داد .

دنیا جهانبخت

تهدید اشکان اشتیاق

دنیا جهانبخت در پیام دوم نوشت :

واقعا چی فکر کردی تو؟ اسکرین شات میگیری میذاری!!
همه آرزوشونه من بهشون پیغام بدم,بابا شماها هیچکدوم لیاقت عاشقی ندارین.
پست رو هم دیلیت کن به نفعته چون کافیه توی پیجم بر ضدت چیزی بذارم آبروت بره ممنوع التصویر و کار بشی
حالا خود دانی جناب اکتور!!!

عشق دنیا جهانبخت مدل ایرانی به اشکان اشتیاق!

دنیا جهانبخت دختر پر حاشیه ای که با عشق به ساسی مانکن معروف شد , پیغامی به اشکان اشتیاق داده و دوباره جنجال به پا کرده است.
تاریخ انتشار : 4 آذر 1395

پیغام دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق

دنیا جهانبخت را به یاد دارید؟ دختری که چندماه پیش از عشق و علاقه زیاد به ساسی مانکن دست به کارهای عجیب و غریبی زده و سوژه رسانه شده بود! و در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید.
بازهم این روزها با کارهای عجیب و غریبش توانست توجه رسانه ها را به خود جلب کند . این بار جنجال جدیدی بین دنیا جهانبخت واشکان اشتیاق ایجاد شد . به قول امروزی ها همه چیز از یک دوست دارم ساده شروع شد و اینطور که پیداست تا ممنوع التصویریپیش خواهد رفت . ابتدا یک توضیح کوتاهی در مورد دنیا جهانبخت برای شما مخاطبین عزیز گرداوری کردیم تا بیشتر با ایشان آشنا شوید .

دنیا جهانبخت

دنیا جهانبخت و پیغام به اشکان اشتیاق

عشق دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق این بار خود اشکان اشتیاق را هم ترسانده است و از اینکه دنیا جهانبخت به وی ابراز علاقه کرده است در صفحه اش واکنش داده و از عشق دنیا جهانبخت به خدا پناه برده .

اینطور که پیداست اشکان اشتیاق از موضوع عشق دنیا جهانبخت به ساسی مانکن مطلع بوده و از جنجال های پیش آمده توسط وی هراس داشته که اینگونه برخورد کرده است .

دنیا جهانبخت چه کسی است ؟

دنیا جهانبخت یکی از مدلهای نسبتا معروفی می باشد که در عرصه مانکن و مدلینگ فعالیت می کند در مورد تاریخ تولد محل تولد و … اطلاعاتی از وی منتشر نشده است . ایشان به واسطه نامزدی با ساسی مانکن توانست به شهرت برسد . اما شهرتی که پر از مسخره بازی و دیوانگی بود .

ممنوع التصویری اشکان اشتیاق

دنیا جهانبخت و ساسی مانکن

ماجرا از آنجا شروع شد که دنیا جهانبخت با انتشار عکس دونفره از خود و ساسی مانکن در اینستاگرام اعلام نامزدی کرد . این خبر با تیتر ازدواج ساسی مانکن خیلی سریع توانست دنیا جهانبخت را به شهرت برساند . هر روز عکسهای عجیب و غریبی منتشر می کرد از خالکوبی اسم ساسی مانکن گرفته تا هدیه های گران قیمت, تا اینکه ساسی مانکن از دنیا جدا شد از اینجا به بعد عکسهای عجیب و غریب دنیا جهانبخت شروع شد . تصاویر عجیبی مثل گریه کردن , خودکشی و … آخر سر هم که یک کلیپ منتشر کرد در حال گریه و زاری کردن .

مانکن و مدلینگ

دنیا جهانبخت در حال خودکشی

ماجرای دنیا جهانبخت و اشکان اشتیاق

توضیحات مفصلی در مورد دنیا جهانبخت در تیتر فوق برای افرادی که ایشان را نمی شناختند دادیم . حالا دنیا جهانبخت وارد بازی بااشکان اشتیاق شده است البته با ناشی گری اشکان اشتیاق توانست مجدد روی سر خط خبری باشد .

نامزدی با ساسی مانکن

اشکان اشتیاق بازیگر جوان تلوزیون

ماجرا از پیغام دنیا جهانبخت به صورت خصوصی به اشکان اشتیاق شروع شد . در این پیغام همانطور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق ابراز علاقه می کند . (اشکان جان خیلی دوست دارم … به ما سر بزن و ….)

ساسی مانکن

پیغام دنیا جهانبخت به اشکان اشتیاق

اشکان اشتیاق با یک رویکرد عجیب از این پیغام اسکرین شات (عکس گرفتن از صفحه مانیتور) می گیرد و در اینستاگرام شخصی اش برای عموم منتشر می کند .

 

بعد از این اتفاق عجیب و غریب دنیا جهانبخت وارد پیج اشکان اشتیاق می شود و با یک پیغام جنجالی حسابی از خجالت اشکان اشتیاق بیرون میات .

پیغام دنیا جهانبخت

پیغام دوم دنیا جهانبخت و تهدید اشکان اشتیاق

همانطور که در تصویر فوق ملاحظه می کنید دنیا جهانبخت, اشکان اشتیاق را به ممنوع التصویری تهدید کرده است . در ادامه به اشکان اشتیاق خاطر نشان کرده است که همه مردم آرزو دارند بهشون پیغام بدم…! (چه اعتماد به نفسی) . هیچکدومتون لیاقت عاشقی ندارید . پست پاک کن وگرنه کافیه یک مطلب راجبت تو پیج بنویسم خیلی سریع ممنوع التصویرت میکنن .

اشکان اشتیاق هم عکس زیر را منتشر کرده و نوشته :از تمام این موضوعاتی که بعضیا پیش آوردن پوزش